Utilizăm modulele cookie. Prin utilizarea acestui site sunteți de acord cu utilizarea acestora.
Accept
Starea comenzii x
Iesire din cont
Livrare fara costuri

Cele mai frecvente întrebări

  1. Cum procedez in cazul in care cauciucul livrat este defect?
  2. La cumpararea pe internet sunt valabile aceleasi drepturi ca la cumpararea directa de la o firma autorizata?
  1. Cum procedez in cazul in care cauciucul livrat este defect?

    Dacă un produs este defect, puteţi, desigur, sa il reclamati în perioada de garanţie.Perioada de garantie pentru produsele oferite este de 24 de luni de la data livrarii.

    Vă rugăm să contactaţi serviciul nostru clienţi prin e-mail: cauciucuridirect@delti.com, fax 0256 306294 sau prin intermediul liniei telefonice 0318 110 788 (de luni pana vineri intre orele 8.00 - 19.00). Veţi primi un formular de reclamatie. Acesta vă rugăm să il trimiteţi completat şi semnat inapoi la noi.

    Produsele defecte vor fi trimise apoi la producător pentru verificare.

    Notă: Vă rugăm să nu trimiteţi cauciucuri la sediul central din Timișoara. În aceasta locatie, nu putem accepta anvelope.
    Dacă aveţi orice reclamaţii pentru cauciucuri deja montate, vă rugăm să contactaţi statia dvs. de montare.
  2. La cumpararea pe internet sunt valabile aceleasi drepturi ca la cumpararea directa de la o firma autorizata?

    cauciucuridirect.ro apartine companiei SC Delticom OE SRL, cu sediul in Timisoara, Romania. Aveti dreptul de a va retrage din contract si a returna produsele comandate fara a indica motivele, anuntandu-ne despre intentia dvs. in forma scrisa (de exemplu prin fax sau e-mail), in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produselor.

^