Conti

myGoodyear

Cele mai frecvente întrebări

  1. Cum procedez in cazul in care cauciucul livrat este defect?
  2. La cumpararea pe internet sunt valabile aceleasi drepturi ca la cumpararea directa de la o firma autorizata?
  1. Cum procedez in cazul in care cauciucul livrat este defect?

    Dacă un produs este defect, puteţi, desigur, sa il reclamati în perioada de garanţie.Perioada de garantie pentru produsele oferite este de 24 de luni de la data livrarii.

    Vă rugăm să contactaţi serviciul nostru clienţi prin e-mail: cauciucuridirect@delti.com, fax 0256 306294 sau prin intermediul liniei telefonice 0318 110 788 (de luni pana vineri intre orele 8.00 - 19.00). Veţi primi un formular de reclamatie. Acesta vă rugăm să il trimiteţi completat şi semnat inapoi la noi.

    Produsele defecte vor fi trimise apoi la producător pentru verificare.

    Notă: Vă rugăm să nu trimiteţi cauciucuri la sediul central din Hanovra. În aceasta locatie, nu putem accepta anvelope.
    Dacă aveţi orice reclamaţii pentru cauciucuri deja montate, vă rugăm să contactaţi statia dvs. de montare.
  2. La cumpararea pe internet sunt valabile aceleasi drepturi ca la cumpararea directa de la o firma autorizata?

    cauciucuridirect.ro este Site-ul romanesc al firmei Delticom AG, intreprindere germana cu sediul in Hanovra. Va acordam 7 zile timp de gandire, daca doriti, timp in care puteti accepta sau anula comanda. Dispuneti de garantia returnarii in termen de 30 de zile, atata timp cat cauciucul nu a fost folosit sau montat. Daca cauciucurile sunt deteriorate sau cu defect, aveti toate drepturile protectiei consumatorului. De asemenea aveti dreptul la contestatie in termen de 14 zile.