Roti complete

Contact

este un serviciu de Internet pus la dispozitia dumneavoastra de catre SC Delticom OE SRL, Timisoara, Romania

Servicii in sprijinul clientilor nostri

Daca aveti nevoie de sfatul sau ajutorul nostru in legatura cu website-ul sau cauciucurile pe care le oferim, va rugam sa ne contactati la 0318 110 788 sau trimiteti-ne un email la adresele de mai jos.

Daca apar dificulati tehnice in timp ce vizitati website-ul nostru , va rugam sa contactati cauciucuridirect@delti.com

  • Pentru intrebari legate de marimea cauciucurilor sau de oferta noastra in general, va rugam sa ne trimiteti un email la cauciucuridirect@delti.com
  • Daca aveti intrebari legate de comanda, va rugam sa contactati cauciucuridirect@delti.com
  • In cazul in care pretindeti o inapoiere de bunuri, adresati-va intrebarile la cauciucuridirect@delti.com
  • Pentru informatii generale, scrieti-ne cauciucuridirect@delti.com
  • Pentru informatii de presa, accesati

Adresa noastra:

SC Delticom OE SRL
Str. Anca Popa 3
300299 Timisoara
Romania

Telefon: 0318 110 788 (de luni pana vineri intre orele 7.00 - 22.00), Fax: 0256 306294

Skype call


Nr. de inm. ORC: J35/1428/2004
Cod de inregistrare fiscala: RO16420310

Capital social: 200 LEI

Cont bancar:

Raiffeisen Bank Agentia Timisoara - Retail
Numar de cont (IBAN):
LEI: RO65RZBR0000060017026409
EUR: RO11RZBR0000060017026411
SWIFT RZBROBU

Va rugam sa nu returnati cauciucurile la adresa de mai sus. Nu putem accepta livrarile cauciucurilor pe aceasta adresa..Sunati-ne sau contactati-ne prin email la cauciucuridirect@delti.com. Vom veni sa colectam cauciucurile.

Delticom OE SRL este intregistrata la ANSPDCP cu numarul 34279

Reclamatii si conciliere interna

Daca dintr-un motiv oarecare sunteti nemultumiti cu serviciile noastre, va rugam sa ne contactati la 0318 110 788 (de luni pana vineri intre orele 8.00 - 19.00), sau la cauciucuridirect@delti.com. Plangerile vor fi luate in considerare in termen de 5 zile. Dupa ce am primit plangerile, va vom informa de cat timp e nevoie pentru a le rezolva. De altfel veti primi informatii despre progresele ce au loc. Toate plangerile sunt prelucrate corect si confidential.

Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor: Tel: 021 - 9551

 

beneficiaza de Marca de Incredere si respecta (Programul National pentru Certificarea Magazinelor Online).
este inscris in si respecta ale acesteia.

Procedură Plângere: Uniunea Europeana a creat o pagina de internet pentru a ajuta clientii nemultumiti. In cazul unor reclamatii privind anumite produse sau servicii, pe care le-ati achizitionat prin magazinul nostru online, puteti gasi pe urmatorul link o platforma online de solutionare a litigiilor, neutra, care va va ajuta la solutionarea reclamatiei in afara tribunalului. Va rugam sa aveti in vedere ca pentru anumite domenii si in unele tari nu exista aceste oficii de mediere (la data de 19.02.2016): Germania, Croatia, Lituania, Luxemburg, Malta, Polonia, Romania, Slovenia, Spania. De aceea este posibil ca Dvs ca si client sa nu puteti folosi link-ul de mai sus pentru a solutiona problema Dvs.