Continental

Conti

Dunlop Goodyear myGoodyear myGoodyear

Contact

este un serviciu de Internet pus la dispoziția dvs. de către SC Delticom OE SRL, Timișoara, România

Servicii in sprijinul clienților noștri

Dacă aveți nevoie de sfatul sau ajutorul nostru in legătură cu website-ul sau cauciucurile pe care le oferim, vă rugăm să ne contactați la 0318 110 788 sau trimiteți-ne un email la adresele de mai jos.

Dacă apar dificultăți tehnice in timp ce vizitați website-ul nostru , vă rugăm să contactați cauciucuridirect@delti.com

  • Pentru întrebări legate de mărimea cauciucurilor sau de oferta noastră în general, vă rugăm să ne trimiteți un email la cauciucuridirect@delti.com
  • Dacă aveți întrebări legate de comandă, vă rugăm să contactați cauciucuridirect@delti.com
  • În cazul în care pretindeți o înapoiere de bunuri, adresați-vă întrebările la cauciucuridirect@delti.com
  • Pentru informații generale, scrieți-ne cauciucuridirect@delti.com
  • Pentru informații de presă, accesati

Adresa noastră:

SC Delticom OE SRL
Str. Popa Anca 3
300318 Timișoara
România

Telefon: 0318 110 788 (de luni până vineri între orele 7.00 - 22.00), Fax: 0256 306294

Skype call


Nr. de inm. ORC: J35/1428/2004
Cod de inregistrare fiscală: RO16420310

Capital social: 200 LEI

Cont bancar:

Raiffeisen Bank Agenția Timișoara - Retail
Număr de cont (IBAN):
LEI: RO65RZBR0000060017026409
EUR: RO11RZBR0000060017026411
SWIFT RZBRROBU

Vă rugăm să nu returnați cauciucurile la adresa de mai sus. Nu putem accepta livrările cauciucurilor pe aceasta adresă. Sunați-ne sau contactați-ne prin email la cauciucuridirect@delti.com. Vom veni să colectăm cauciucurile.

Delticom OE SRL este întregistrată la ANSPDCP (Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal) cu numarul 34279

Reclamații și conciliere internă

Dacă dintr-un motiv oarecare sunteți nemulțumiți cu serviciile noastre, vă rugăm să ne contactați la 0318 110 788 (de luni până vineri între orele 8.00 - 19.00), sau la cauciucuridirect@delti.com. Plângerile vor fi luate în considerare in termen de 5 zile. După ce am primit plângerile, vă vom informa de cât timp e nevoie pentru a le rezolva. De altfel veți primi informații despre progresele ce au loc. Toate plângerile sunt prelucrate corect si confidențial.

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor: Tel: 021 - 9551

 

beneficiază de Marca de Încredere si respectă (Programul Național pentru Certificarea Magazinelor Online).
este înscris în și respectă ale acesteia.

Procedură Plângere: Uniunea Europeană a creat o pagină de internet pentru a ajuta clienții nemulțumiți. În cazul unor reclamații privind anumite produse sau servicii, pe care le-ați achiziționat prin magazinul nostru online, puteți găsi pe urmatorul link o platformă online de soluționare a litigiilor, neutră, care vă va ajuta la soluționarea reclamației în afara tribunalului. Vă rugăm să aveți în vedere că pentru anumite domenii și în unele țări nu există aceste oficii de mediere (la data de 19.02.2016): Germania, Croația, Lituania, Luxemburg, Malta, Polonia, România, Slovenia, Spania. De aceea este posibil ca dvs. ca si client să nu puteți folosi link-ul de mai sus pentru a soluționa problema dvs.