Dunlop Goodyear
<

Termeni și condiții generale

Condiții generale 05.04.2007

§ 1 Încheierea contractului / procedura de comanda

Produsele prezentate pe site-ul nostru pot fi comandate direct prin completarea formularului online, transmiterea acestuia prin fax sau telefonic. Formularul completat și trimis reprezintă oferta dvs. fermă; comenzile transmise online, prin fax sau telefonic au același efect din punct de vedere legal. Prin comandă declarați că acceptați prezentele condiții și că doriți să achiziționați articolele comandate. Înregistrarea în sistem a comenzii dvs. va fi confirmată prin e-mail. Acest mesaj este trimis în mod automat și nu reprezintă acceptarea comenzii de către noi. Contractul intră în vigoare odată cu primirea prin e-mail a facturii și confirmării comenzii.

§ 2 Condiții generale de livrare și plată

Informații detaliate despre costurile de ambalare și expediere cât și despre condițiile de plată gasiți aici.

§ 3 Instrucțiuni de returnare a produselor (dreptul la retragere)

Aveți dreptul de a vă retrage din contract și a returna produsele comandate fără a indica motivele, anunțându-ne despre intenția dvs. în formă scrisă (de exemplu prin fax sau e-mail), în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produselor. Pentru respectarea acestui termen trebuie să ne trimiteți în timp util cererea de returnare, prin una din următoarele metode:

  • e-mail : cauciucuridirect@delti.com sau
  • fax : 0256 306294 sau
  • adresa: SC Delticom OE SRL, Str. Popa Anca 3,300318 Timișoara,România.

Cererea de retur o puteți descărca de . Aceasta reprezintă un model, cererea de retur putând fi anunțată printr-o declarație neechivocă prin orice metodă alegeți dvs..

În cadrul cererii de retur puteți să ne comunicați voluntar, fără nici o obligativitate legală, motivele retragerii din contract. Acestea, împreună cu alte informații pe care este posibil să vi le solicităm ne vor ajuta să prelucrăm rapid și eficient cererea dvs. de retragere.

Pentru a evita eventualele probleme ce pot apărea la returul articolelor, ridicarea acestora va fi organizată de către noi iar sumele încasate vă vor fi restituite în contul indicat de dvs..

Vă rugăm nu trimiteți articolele la sediul social din Timișoara, indicat mai sus.

§ 4 Efectele legale ale returnării produselor (retragerii din contract)

În cazul în care doriți să vă retrageți din prezentul contract, toate sumele încasate de la dvs. vă vor fi restituite, inclusiv costurile de livrare (cu excepția cazului în care ați ales altă modalitate de livrare decât cea standard, oferită de noi), în termen de 14 zile calendaristice de la primirea cererii de returnare a produselor. Rambursul se face folosind modalitatea de plată din tranzacția inițială, în măsura în care acest lucru este posibil.

Costurile legate de returnarea articolelor sunt suportate de noi. Dvs. sunteți responsabil doar dacă valoarea articolelor este diminuată în urma manipulării acestora, în alt scop decât cel necesar pentru a verifica natura, caracteristicile și modul de funcționare, așa cum ar fi fost posibilă într-un magazin. În acest caz ne rezervăm dreptul de a reține despăgubiri. Pentru a evita această situație, vă recomandăm să nu folosiți articolele și să evitați orice acțiune care le-ar putea reduce valoarea.

Nu puteți beneficia de dreptul la retragere dacă este vorba de o comandă specială la cererea dvs., respectiv comandă de roți complete (clientul alege janta și anvelopa, iar aceastea sunt premontate și livrate gata pentru montaj). Conform legii sunt exceptate de la dreptul la retragere produsele confecționate după specificațiile prezentate de consumator.

- Sfârșitul instrucțiunilor de retur -

§ 5 Politica noastră de retur în termen de 30 de zile calendaristice

Pentru că dorim să fiți mulțumit de serviciile noastre, vă oferim posibilitatea de a returna produsele comandate în termen de 30 de zile calendaristice de la acceptarea livrării. Acest termen îl depășește pe cel impus de lege care este de două săptămâni.
Returul de roți complete este acceptat fără nici o obligație legală, cu condiția ca dvs. să suportați cheltuielile de manipulare.

Pentru retururile realizate dupa termenul legal de 14 zile calendaristice (din ziua 15 până în ziua 30) costurile de expediere sunt suportate de către dvs..

Asigurați-vă că anvelopele pregătite pentru retur vor fi protejate împotriva deteriorării pe timpul transportului. Curățați anvelopele înainte de a le împacheta și nu legați mai mult de două bucăți într-un colet. Asigurați-vă că ați protejat cu suficient carton partea frontală a roților complete. În cazul deteriorării articolelor din cauza manipulării neadecvate sau ambalării insuficiente, ne rezervăm dreptul de a reține despăgubiri. Transportatorul nu va ridica decât coletele ambalate corespunzator.

Articolele comercializate prin intermediul beneficiază de o garanție de 2 ani din partea producătorilor.

§ 6 Dreptul de proprietate

Articolele comandate rămân în proprietatea noastră până în momentul în care toate creanțele pe care le aveți față de noi au fost achitate integral. Acest lucru este valabil și pentru creanțele ce pot apărea în viitor. Pentru a face uz de dreptul de proprietate suntem îndreptățiți să cerem predarea imediată a tuturor articolelor, cu excluderea dreptului de reținere, exceptând cazul cererii reconvenționale constatate legal sau a cererii necontestate.

§ 7 Informații despre serviciile post-vânzare și garanțiile oferite

Oferim o garanție comercială de 2 ani din momentul livrării, pentru toate produsele pe care le comercializăm. În cazul în care întâmpinați probleme cu comanda sau articolele comandate, ne puteți contacta la cauciucuridirect@delti.com.

În acord cu legislația din România, toate produsele comercializate beneficiază de garanție de conformitate de 2 ani de zile din momentul livrării acestora.

§ 8 Răspundere pentru defecțiunile site-ului

Site-urile noastre vă sunt oferite în forma pe care noi o considerăm corespunzătoare. Nu garantăm că acestea corespund cerințelor dvs., că sunt disponibile permanent, actualizate, fără întrerupere, sigure și nu conțin erori. Folosiți site-urile noastre pe propria răspundere. În mod special, nu suntem responsabili pentru rezultatele de căutare obținute prin folosirea site-ului sau pentru corectitudinea informațiilor afișate.

Prețul sau descrierea articolelor pot fi afișate eronat în urma introducerii în mod greșit a acestora în baza de date. Ne rezervăm dreptul de a anula toate comenzile finalizate în urma afișării unui preț greșit pe site, de a anunța clientul asupra situației apărute în cel mai scurt timp posibil și de a restitui orice sumă încasată de la client în cadrul procesului de comandă.

În acest caz va notifica prin telefon sau e-mail clientul în termen de maxim 24 de ore (zile lucrătoare) cu privire la faptul că prețul produsului comandat este unul eronat datorită defecțiunii tehnice ivite și că nu va putea livra produsul comandat la acel preț.

Ne rezervăm dreptul de a livra o anvelopă de calitate superioară, cu un indice de viteză sau greutate mai mare decât cel specificat de dvs..

§ 9 Protecția proprietății intelectuale

Conținutul site-ului nostru, textele, imaginile, sunetele, grafica, animațiile, secvențele video și poziționarea acestora pe site sunt protejate de legislația privind proprietatea intelectuală. Acestea nu pot fi copiate, modificate, distribuite sau puse la dispoziția terților. Unele dintre paginile noastre conțin imagini ce fac obiectul dreptului de autor al unor terțe părți. Dacă nu este altfel menționat, mărcile afișate pe site-ul nostru sunt mărci înregistrate și sunt protejate de lege. Prin site-ul nostru nu acordăm nici o licență de folosire a proprietății noastre intelectuale sau a unui terț.

Eventualele încălcări ale dreptului de autor ne pot fi aduse la cunoștință la adresa dpi@delti.com.

§ 10 Obligații privind accesul la informații

Prin utilizarea site-ului nostru, ne furnizați informații legate de persoana dvs. cum sunt numele, adresa, numărul de telefon sau adresa de e-mail, informații pe care noi le salvăm. Nu sunteți obligat să ne furnizați aceste informații, însă refuzul dvs. vă poate impiedica să beneficiați de serviciile pe care vi le oferim. Puteți modifica aceste date în timpul comenzii sau ulterior la rubrica „Comenzile mele” sau „Contact”, în funcție de site-ul pe care îl folosiți. La finalizarea primei comenzi primiți un nume de utilizator și o parolă pentru contul dvs.. Trebuie să vă asigurați că acestea nu sunt accesibile altor persoane și să ne informați imediat despre orice utilizare abuzivă a parolei sau a numelui dvs. de cont. Ambele părți contractuale pot rezilia oricând contul, fără a indica motivele pentru aceasta. În acest caz, Delticom va dezactiva sau șterge contul și toate datele salvate.

§ 11 Prelucrarea datelor cu caracter personal

Prelucrarea datelor cu caracter personal pe care ni le furnizați în mod voluntar prin intermediul site-ului nostru se face în condiții de siguranță și doar în scopurile pentru care v-ați exprimat acordul. Aceste informații vă sunt solicitate pentru a putea livra articolele pe care dvs. le cumpărați prin intermediul site-ului nostru sau pentru activități de marketing, doar în cazul în care v-ați exprimat acceptul pentru aceasta.

Conform legislației beneficiați de dreptul de a fi informat, de a modifica sau de a solicita ștergerea datelor dvs. personale. Pentru a beneficia de acest drept trebuie să ne trimiteți o cerere prin e-mail, fax sau poștă.

§ 12 Legislație aplicabilă

Este exclusiv valabilă legislația română. Aplicarea prevederilor dreptului unitar al ONU referitor la contractele de vânzare-cumpărare (Convenția Națiunilor Unite asupra contractelor de vânzare internațională de mărfuri, încheiată la Viena la 11 aprilie 1980) este exclusă.

Soluționarea on-line a litigiilor: Uniunea Europeană a creat o pagină de internet pentru a ajuta clienții nemulțumiți. În cazul unor reclamații privind anumite produse sau servicii, pe care le-ați achiziționat prin magazinul nostru online, puteți găsi pe urmatorul link o platformă online de soluționare a litigiilor, neutră, care vă va ajuta la solutionarea reclamației în afara tribunalului. Platforma SOL nu conține în prezent entități de soluționare pentru anumite sectoare si pentru urmatoarele țări: Croația, Polonia, România, Spania. Prin urmare, este posibil să nu puteți utiliza acest site pentru a soluționa un litigiu cu un comerciant care are sediul într-una dintre aceste țări. De aceea este posibil ca Dvs ca și client să nu puteți folosi link-ul de mai sus pentru a soluționa problema Dvs.

 

beneficiază de Marca de Încredere și respectă (Programul Național pentru Certificarea Magazinelor Online).
este înscris în și respectă ale acesteia.