Roti complete
<

Termeni si conditii generale

Conditii generale 05.04.2007

§ 1 Incheierea contractului / procedura de comanda

Produsele prezentate pe site-ul nostru pot fi comandate direct prin completarea formularului online, transmiterea acestuia prin fax sau telefonic. Formularul completat si trimis reprezinta oferta dvs. ferma; comenzile transmise online, prin fax sau telefonic au acelasi efect din punct de vedere legal. Prin comanda declarati ca acceptati prezentele conditii si ca doriti sa achizitionati articolele comandate.  Inregistrarea in sistem a comenzii dvs. va fi confirmata prin e-mail. Acest mesaj este trimis in mod automat si nu reprezinta acceptarea comenzii de catre noi. Contractul intra in vigoare odata cu primirea prin E-mail a facturii si confirmarii comenzii.

§ 2 Conditii generale de livrare si plata

Informatii detaliate despre costurile de ambalare si expediere cat si despre conditiile de plata gasiti aici.

§ 3 Instructiuni de returnare a produselor (dreptul la retragere)

Aveti dreptul de a va retrage din contract si a returna produsele comandate fara a indica motivele, anuntandu-ne despre intentia dvs. in forma scrisa (de exemplu prin fax sau e-mail), in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produselor. Pentru respectarea acestui termen trebuie sa ne trimiteti in timp util cererea de returnare, prin una din urmatoarele metode:

  • e-mail : cauciucuridirect@delti.com sau
  • fax : 0256 306294 sau
  • adresa: SC Delticom OE SRL, Str. Anca Popa 3,300318 Timisoara,Romania.

Cererea de retur o puteti descarca de . Aceasta reprezinta un model, cererea de retur putand fi anuntata printr-o declaratie neechivoca prin orice metoda alegeti Dvs.

In cadrul cererii de retur puteti sa ne comunicati voluntar, fara nici o obligativitate legala, motivele retragerii din contract. Acestea, impreuna cu alte informatii pe care este posibil sa vi le solicitam ne vor ajuta sa prelucram rapid si eficient cererea dvs. de retragere.

Pentru a evita eventualele probleme ce pot aparea la returul articolelor, ridicarea acestora va fi organizata de catre noi iar sumele incasate va vor fi resituite in contul indicat de dvs..

Va rugam nu trimiteti articolele la sediul social din Timisoara, indicat mai sus.

§ 4 Efectele legale ale returnarii produselor (retragerii din contract)

In cazul in care doriti sa va retrageti din prezentul contract, toate sumele incasate de la dvs. va vor fi restituite, inclusiv costurile de livrare (cu exceptia cazului in care ati ales alta modalitate de livrare decat cea standard, oferita de noi), in termen de 14 zile calendaristice de la primirea cererii de returnare a produselor. Rambursul se face folosind modalitatea de plata din tranzactia initiala, in masura in care acest lucru este posibil.

Costurile legate de returnarea articolelor sunt suportate de noi. Dvs. sunteti responsabil doar daca valoarea articolelor este diminuata in urma manipularii acestora, in alt scop decat cel necesar pentru a verifica natura, caracteristicile si modul de functionare, asa cum ar fi fost posibila intr-un magazin. In acest caz ne rezervam dreptul de a retine despagubiri. Pentru a evita aceasta situatie, va recomandam sa nu folositi articolele si sa evitati orice actiune care le-ar putea reduce valoarea.

Nu puteti beneficia de dreptul la retragere daca este vorba de o comanda speciala la cererea clientului, respectiv comanda de roti complete (clientul alege janta si anvelopa, iar aceastea sunt premontate si livrate gata pentru montaj). Conform legii sunt exceptate de la dreptul la retragere produsele confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator.

Conform legislatiei, persoanele juridice nu beneficiaza de dreptul la retragere din contract insa noi acceptam si produsele returnate de catre acestea in termen de 14 zile calendaristice.

- Sfarsitul instructiunilor de retur -

§ 5 Politica noastra de retur in termen de 30 de zile calendaristice

Pentru ca dorim sa fiti multumit de serviciile noastre, va oferim posibilitatea de a returna produsele comandate in termen de 30 de zile calendaristice de la acceptarea livrarii. Acest termen il depaseste pe cel impus de lege care este de doua saptamani.
Returul de roti complete este acceptat fara nici o obligatie legala, cu conditia ca dvs. sa suportati cheltuielile de manipulare.

Pentru retururile realizate dupa termenul legal de 14 zile calendaristice (din ziua 15 pana in ziua 30) costurile de expediere sunt suportate de catre dvs..

Asigurati-va ca anvelopele pregatite pentru retur vor fi protejate impotriva deteriorarii pe timpul transportului. Curatati anvelopele inainte de a le impacheta si nu legati mai mult de doua bucati intr-un colet. Asigurati-va ca ati protejat cu suficient carton partea frontala a rotilor complete. In cazul deteriorarii articolelor din cauza manipularii neadecvate sau ambalarii insuficiente, ne rezervam dreptul de a retine despagubiri. Transportatorul nu va ridica decat coletele ambalate corespunzator.

Articolele comercializate prin intermediul beneficiaza de o garantie de 2 ani, din partea producatorilor.

§ 6 Dreptul de proprietate

Articolele comandate raman in proprietatea noastra pana in momentul in care toate creantele pe care le aveti fata de noi au fost achitate integral. Acest lucru este valabil si pentru creantele ce pot aparea in viitor. Pentru a face uz de dreptul de proprietate suntem indreptatiti sa cerem predarea imediata a tuturor articolelor, cu excluderea dreptului de retinere, exceptand cazul cererii reconventionale constatate legal sau a cererii necontestate.

§ 7 Informatii despre serviciile post-vanzare si garantiile oferite

Oferim o garantie comerciala de 2 ani din momentul livrarii, pentru toate produsele pe care le comercializam. In cazul in care intampinati probleme cu comanda sau articolele comandate, ne puteti contacta la cauciucuridirect@delti.com.

In acord cu legislatia din Romania, toate produsele comercializate beneficiaza de garantie de conformitate de 2 ani de zile din momentul livrarii acestora.

§ 8 Raspundere pentru defectiunile site-ului

Site-urile noastre va sunt oferite in forma pe care noi o consideram corespunzatoare. Nu garantam ca acestea corespund cerintelor dvs., ca sunt disponibile permanent, actualizate, fara intrerupere, sigure si nu contin erori. Folositi site-urile noastre pe propria raspundere. In mod special, nu suntem responsabili pentru rezultatele de cautare obtinute prin folosirea site-ului sau pentru corectitudinea informatiilor afisate.

Pretul sau descrierea articolelor pot fi afisate eronat in urma introducerii in mod gresit a acestora in baza de date. Ne rezervam dreptul de a anula toate comenzile finalizate in urma afisarii unui pret gresit pe site, de a anunta clientul asupra situatie aparute in cel mai scurt timp posibil si de a restitui orice suma incasata de la client in cadrul procesului de comanda.

In acest caz va notifica prin telefon sau e-mail clientul in termen de maxim 24ore (zile lucratoare) cu privire la faptul ca pretul produsului comandat este unul eronat datorita defectiunii tehnice ivite si ca nu va putea livra produsul comandat la acel pret.

Ne rezervam dreptul de a livra o anvelopa de calitate superioara, cu un indice de viteza sau greutate mai mare decat cel specificat de dvs..

§ 9 Protectia proprietatii intelectuale

Continutul site-ului nostru, textele, imaginile, sunetele, grafica, animatiile, secventele video si pozitionarea acestora pe site sunt protejate de legislatia privind proprietatea intelectuala. Acestea nu pot fi copiate, modificate, distribuite sau puse la dispozitia tertilor. Unele dintre paginile noastre contin imagini ce fac obiectul dreptului de autor al unor terte parti. Daca nu este altfel mentionat, marcile afisate pe site-ul nostru sunt marci inregistrate si sunt protejate de lege. Prin site-ul nostru nu acordam nici o licenta de folosire a proprietatii noastre intelectuale sau a unui tert.

Eventualele incalcari ale dreptului de autor ne pot fi aduse la cunostinta la adresa dpi@delti.com.

§ 10 Obligatii privind accesul la informatii

Prin utilizarea site-ului nostru, ne furnizati informatii legate de persoana dvs., cum sunt numele, adresa, numarul de telefon sau adresa de e-mail, informatii pe care noi le salvam. Nu sunteti obligat sa ne furnizati aceste informatii, insa refuzul dvs. va poate impiedica sa beneficiati de serviciile pe care vi le oferim. Puteti modifica aceste date in timpul comenzii sau ulterior la rubrica „Comenzile mele” sau „Contact”, in functie de site-ul pe care il folositi. La finalizarea primei comenzi primiti un nume de utilizator si o parola pentru contul dvs.. Trebuie sa va asigurati ca acestea nu sunt accesibile altor persoane si sa ne informati imediat despre orice utilizare abuziva a parolei sau a numelui dvs. de cont. Ambele parti contractuale pot rezilia oricand contul, fara a indica motivele pentru aceasta. In acest caz, Delticom va dezactiva sau sterge contul si toate datele salvate.

§ 11 Prelucrarea datelor cu caracter personal

Prelucrarea datelor cu caracter personal pe care ni le furnizati in mod voluntar prin intermediul site-ului nostru se face in conditii de siguranta si doar in scopurile pentru care v-ati exprimat acordul. Aceste informatii va sunt solicitate pentru a putea livra articolele pe care dvs. le cumparati prin intermediul site-ului nostru sau pentru activitati de marketing, doar in cazul in care v-ati exprimat acceptul pentru aceasta.

Conform legislatiei beneficiati de dreptul de a fi informat, de a modifica sau de a solicita stergerea datelor dvs. personale. Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa ne trimiteti o cerere prin e-mail, fax sau posta.

§ 12 Legislatie aplicabila

Este exclusiv valabila legislatia romana. Aplicarea prevederilor dreptului unitar al ONU referitor la contractele de vanzare-cumparare (Conventia Natiunilor Unite asupra contractelor de vanzare internationala de marfuri, incheiata la Viena la 11 aprilie 1980) este exclusa.

Soluționarea on-line a litigiilor: Uniunea Europeana a creat o pagina de internet pentru a ajuta clientii nemultumiti. In cazul unor reclamatii privind anumite produse sau servicii, pe care le-ati achizitionat prin magazinul nostru online, puteti gasi pe urmatorul link o platforma online de solutionare a litigiilor, neutra, care va va ajuta la solutionarea reclamatiei in afara tribunalului. Platforma SOL nu contine in prezent entitati de solutionare pentru anumite sectoare si pentru urmatoarele tari: Croatia, Polonia, Romania, Spania. Prin urmare, este posibil sa nu puteti utiliza acest site pentru a solutiona un litigiu cu un comerciant care are sediul intr-una dintre aceste tari. De aceea este posibil ca Dvs ca si client sa nu puteti folosi link-ul de mai sus pentru a solutiona problema Dvs.

 

beneficiaza de Marca de Incredere si respecta (Programul National pentru Certificarea Magazinelor Online).
este inscris in si respecta ale acesteia.