Starea comenzii x
Iesire din cont

Cele mai frecvente întrebări

Întrebări legate de comandă

Întrebări despre desfășurarea unei reclamații

Cum procedez în cazul în care cauciucul livrat este defect?

Cum procedez în cazul în care cauciucul livrat este defect?

Dacă un produs este defect, puteţi, desigur, să îl reclamați în perioada de garanţie.Perioada de garanție pentru produsele oferite este de 24 de luni de la data livrării.

Vă rugăm să contactaţi serviciul nostru clienţi prin e-mail: cauciucuridirect@delti.com, fax 0256 306294 sau prin intermediul liniei telefonice 0318 110 788 (de luni până vineri între orele 8.00 - 19.00). Veţi primi un formular de reclamație. Acesta vă rugăm să il trimiteţi completat şi semnat înapoi la noi.

Produsele defecte vor fi trimise apoi la producător pentru verificare.

Notă: Vă rugăm să nu trimiteţi cauciucuri la sediul central din Timișoara. În aceasta locație, nu putem accepta anvelope.
Dacă aveţi orice reclamaţii pentru cauciucuri deja montate, vă rugăm să contactaţi stația dvs. de montare.