-
Când voi afla data exactă de livrare?
De îndată ce marfă a părăsit depozitul nostru, veți fi înștiințat prin email despre data estimată de livrare. O dată exactă nu vă putem oferi din păcate, deoarece curierul preia sarcina livrării.
-
Ce se întâmplă dacă compania de transport nu a livrat produsele? Primesc un cauciuc-rezervă?
În cazul în care compania de transport nu a livrat produsele, veți primi desigur o rezervă. Vă rugăm să ne informați asupra acestui fapt prinț-un email la
cauciucuridirect@delti.com cu numărul comenzii dvs. (Nr.-RD) sau să ne contactați la numărul de telefon 0318 110 788 (de luni până vineri între orele 8.00 - 19.00).
-
Ce se întâmplă dacă se va întârzia cu livrarea?
Dacă, din cauza actualizării disponibilității în stoc de către producător, se va întârzia cu livrarea articolului comandat, o să vă înștiințăm imediat asupra acestui lucru și în același timp veți primi ca alternativă o oferta disponibilă.
-
Cine imi livreaza cauciucurile?
Marfa noastra va fi livrata cu compania germana de transport (DPD).
-
Cum livrați și ce se întâmplă în cazul în care nu sunt acasă?
Livrarea se va face prin curier. În cazul în care nu sunteți acasă, șoferul va încerca să lase cauciucurile, de exemplu, vecinului dvs. În caz de nereușită, va lasă o înștiințare cu privire la livrare și veți putea contacta apoi direct compania de transport.
-
Este posibilă livrarea și la o altă adresă?
Pe teritoriul României livrăm la oricare adresa dorită: direct la client, o altă adresă aleasă de către clienți sau la unul din service-partenerii noștri.
-
Livrați produse și în alte țări?
Desigur, produsele noastre sunt livrate și în alte țări. Țările în care livrăm le puteți găsi jos de tot pe pagina de start
www.cauciucuridirect.ro. În cazul în care doriți să comandați o cantitate mai mare de cauciucuri (mai mult de 10 bucăți), puteți staibili cu transportatorul nostru prețuri speciale. În acest caz vă rugăm să ne înștiințați prin email la adresa
sonderpreiseausland.reifendirekt@delti.com.
-
Pot amâna data de livrare?
Din păcate, livrarea nu mai poate fi amânată dacă cauciucurile sunt deja pe drum spre dvs., deoarece planificarea rutei de parcurs de către compania de transport nu mai depinde de firma noastră. (Vă rugăm să luați în considerare posibilitatea preluării mărfii de către altcineva, de exemplu un vecin). În cazul în care serviciul de transport nu poate găși pe nimeni în momentul livrării la adresa specificată, veți primi o înștiințare cu privire la o nouă dată de livrare precum si un număr de telefon.
-
Pot ridica personal cauciucurile?
Din păcate nu puteți ridica personal cauciucurile, deoarece marfa va fi livrată direct din depozitele noastre amplasate în diferite locații.
-
Unde o să mi se livreze cauciucurile?
În timpul efectuării comenzii veți fi întrebat despre adresa de livrare. Aveți posibilitatea alegerii ca livrarea să fie făcută la altă adresa decât cea de pe factură. Dacă nu puteți sau nu doriți ca livrarea să se facă la domiciliu, vă putem livra la altă adresă (așa numită adresă de livrare). Ca adresă de livrare puteți alege oricare altă adresă, de exemplu la service-ul ales de dvs., la unul din service-partenerul nostru, la benzinărie etc. Costurile de transport sunt și în acest caz incluse, acest serviciu nu o să vă coste în plus.