Continental

Conti

Dunlop Goodyear

Cele mai frecvente întrebări

  1. Cand voi afla data exacta de livrare?
  2. Ce se intampla daca compania de transport nu a livrat produsele? Primesc un cauciuc-rezerva?
  3. Ce se intampla daca se va intarzia cu livrarea?
  4. Cine imi livreaza cauciucurile?
  5. Cum livrati si ce se intampla in cazul in care nu sunt acasa?
  6. Este posibila livrarea si la o alta adresa?
  7. Livrati produse si in alte tari?
  8. Pot amana data de livrare?
  9. Pot ridica personal cauciucurile?
  10. Unde o sa mi se livreze cauciucurile?
  1. Cand voi afla data exacta de livrare?

    De indata ce marfa a parasit depozitul nostru, veti fi instiintat prin email despre data estimata de livrare. O data exacta nu va putem oferi din pacate, deoarece curierul DPD preia sarcina livrarii.
  2. Ce se intampla daca compania de transport nu a livrat produsele? Primesc un cauciuc-rezerva?

    In cazul in care compania de transport nu a livrat produsele, veti primi desigur o rezerva. Va rugam sa ne informati asupra acestui fapt print-un email la cauciucuridirect@delti.com cu numarul comenzii dvs. (Nr.-RD) sau sa ne contactati la numarul de telefon 0318 110 788 (de luni pana vineri intre orele 8.00 - 19.00).
  3. Ce se intampla daca se va intarzia cu livrarea?

    Daca, din cauza actualizarii disponibilitatii in stoc de catre producator, se va intarzia cu livrarea articolului comandat, o sa va instiintam imediat asupra acestui lucru si in acelasi timp veti primi ca alternativa o oferta disponibila.
  4. Cine imi livreaza cauciucurile?

    Marfa noastra va fi livrata cu compania germana de transport (DPD).
  5. Cum livrati si ce se intampla in cazul in care nu sunt acasa?

    Livrarea se va face cu curierul DPD. In cazul in care nu sunteti acasa, soferul va incerca sa lase cauciucurile, de exemplu, vecinului dvs. In caz de nereusita, va lasa o instiintare cu privire la livrare si veti putea contacta apoi direct compania de transport.
  6. Este posibila livrarea si la o alta adresa?

    Pe teritoriul Romaniei livram la oricare adresa dorita: direct la clienta respectiv la client, o alta adresa aleasa de catre clienti sau la unul din service-partenerii nostri.
  7. Livrati produse si in alte tari?

    Desigur produsele noastre sunt livrate si in alte tari. Tarile in care livram le puteti gasi jos de tot pe pagina de start www.cauciucuridirect.ro. In cazul in care doriti sa comandati o cantitate mai mare de cauciucuri (mai mult de 10 bucati), puteti staibili cu transportatorul nostru preturi speciale. In acest caz va rugam sa ne instiintati prin email la adresa sonderpreiseausland.reifendirekt@delti.com.
  8. Pot amana data de livrare?

    Din pacate, livrarea nu mai poate fi amanata daca cauciucurile sunt deja pe drum spre dvs., deoarece planificarea rutei de parcurs de catre compania de transport nu mai depinde de firma noastra. (Va rugam sa luati in considerare posibilitatea preluarii marfii de catre altcineva, de exemplu un vecin). In cazul in care serviciul de transport nu poate gasi pe nimeni in momentul livrarii la adresa specificata, veti primi o instiintare cu privire la o noua data de livrare precum si un numar de telefon.
  9. Pot ridica personal cauciucurile?

    Din pacate nu puteti ridica personal cauciucurile, deoarece marfa va va fi livrata direct din depozitele noastre amplasate in diferite locatii.
  10. Unde o sa mi se livreze cauciucurile?

    In timpul efectuarii comenzii veti fi intrebat despre adresa de livrare. Aveti posibilitatea alegerii ca livrarea sa fie facuta la alta adresa decat cea de pe factura. Daca nu puteti sau nu doriti ca livrarea sa se faca la domiciliu, va putem livra la alta adresa (asa numita adresa de livrare). Si in acest caz, factura va va fi trimisa tot la domiciliu. Ca adresa de livrare puteti alege oricare alta adresa, de exemplu la service-ul ales de dvs., la unul din service-partenerul nostru, la benzinarie etc. Costurile de transport sunt si in acest caz incluse, acest serviciu nu o sa va coste in plus.