Starea comenzii x
Iesire din cont

Cele mai frecvente întrebări

Întrebări legate de comandă

Întrebări despre desfășurarea comenzii

Am comandat greșit. Cum se procedează?

Am comandat greșit. Cum se procedează?

Dacă, din greșeală ați comandat greșit, va putem anula desigur comandă. Dorim ca dumneavostră să fiți mulțumit de toate livrările din partea noastră. De aceea, toate produsele cumpărate la noi pot fi returnate în termen de 14 de zile. Excepție de la posibilitatea de returnare în termen de 14 de zile sunt livrările de produse care sunt concepute după specificația clientului. Aceasta include, printre altele, toate livrările de roți complete, care sunt montate individual după cerință pentru fiecare client în parte.
Va rugăm să va informați cu ajutorul punctului Termeni și condiții (§ 5 Oferta noastră de returnare în termen de 14 de zile) despre condițiile actuale de returnare și costurile aferente după caz.