-
Am comandat greșit. Cum se procedează?
Dacă, din greșeală ați comandat greșit, va putem anula desigur comandă. Dorim ca dumneavostră să fiți mulțumit de toate livrările din partea noastră. De aceea, toate produsele cumpărate la noi pot fi returnate în termen de 14 de zile. Excepție de la posibilitatea de returnare în termen de 14 de zile sunt livrările de produse care sunt concepute după specificația clientului. Aceasta include, printre altele, toate livrările de roți complete, care sunt montate individual după cerință pentru fiecare client în parte.
Va rugăm să va informați cu ajutorul punctului Termeni și condiții (§ 5 Oferta noastră de returnare în termen de 14 de zile) despre condițiile actuale de returnare și costurile aferente după caz.
-
Am nevoie de parolă pentru a putea comanda de pe site-ul dumneavoastră?
Nu aveți nevoie de o parolă pentru a comandă de pe site-ul nostru. După citirea condițiilor de vânzare și acceptarea acestora punând bifa în căsuța lângă "Am citit condițiile de vânzare și sunt de acord", puteți trece direct la “Pasul 2”. Va rugăm pentru această să lăsați libere rubricile “E-mail” și “Parolă” și apăsați butonul “Pasul 2”.
-
Cum pot afla dacă comanda mea a fost înregistrată?
Veți primi, negreșit, prin email, respectiv prin telefon o confirmare de comandă. Dacă, deși ați specificat adresa de E-mail respectiv numărul de telefon, nu ați primit această confirmare, înseamnă că nu a fost înregistrată comandă dvs. În acest caz, va rugăm să comandați din nou.
-
Cum pot comanda mai multe cauciucuri cu o comandă?
Puteți comanda mai multe sortimente de cauciucuri, selectând butonul “Adaugă în coș” din lista cu sortimentele de cauciucuri, de la alegerea respectivului cauciuc. Apoi mergeți pe noul linc “Adaugă în coșul de cumpărături” din sistemul de navigație “Cumpărăturile mele”. Aici veți găsi afișate toate sortimentele de cauciucuri selectate.
-
Cum pot comanda?
Pentru întrebări sau nelămuriri trimiteți un email la
cauciucuridirect@delti.com sau apelați numărul 0318 110 788 (de luni până vineri între orele 8.00 - 22.00). Va vom ajută cu plăcere.
-
Cum pot schimba numărul de anvelope comandate?
În procesul de comandă se pleacă de la premisa unei comenzi de 4 anvelope. În cazul în care doriți însă să comandăți un număr mai mic sau mai mare de anvelope, puteți modifica manual cantitatea în primul pas al procesului de comanda. Pentru aceasta va rugăm să faceți click pe "Schimbă numărul de cauciucuri" iar ulterior introduceți numărul de cauciucuri dorit.
-
De ce nu mai sunt anumite cauciucuri în ofertă?
Din cauza actualizării disponibilității stocului de către producător, se poate întâmplă ca într-un anumit moment să nu vă putem oferi un anumit tip de cauciuc. Vă putem prelua însă comanda, iar îndată ce marfă va fi din nou livrabilă, va vom informa.
-
La cine apelez pentru întrebări legate de comanda mea?
În astfel de cazuri, va rugăm să ne trimiteți un email la
cauciucuridirect@delti.com sau să ne contactați la numărul de telefon 0318 110 788 (de luni până vineri între orele 8.00 - 19.00).
-
Nu sunt sigur dacă comanda mea a fost preluată. Ce este de făcut?
După preluarea comenzii dumneavoastră, primiți negreșit prin email confirmarea acesteia și numărul comenzii dumneavoastră. În caz contrar, va rugăm să ne trimiteți un email la
cauciucuridirect@delti.com, respectiv apelați linia noastră telefonică la numărul 0318 110 788 (de luni până vineri între orele 8.00 - 22.00).
-
Pot comanda și în afara internetului? Ce alte posibilități am?
Dacă nu doriți să comandăți pe internet, puteți comanda telefonic (0318 110 788 (de luni până vineri între orele 8.00 - 22.00)) sau prin fax (0256 306294). Vă rugăm să ne transmiteți denumirea exactă a articolului precum și cantitatea cauciucurilor dorite, modalitatea de plata dorită - prin trasfer bancar sau prin carte de credit ( va rugăm să ne transmiteți numărul și valabilitatea cărții de credit).